Cumperi fără cheltuieli suplimentare

ZERO costuri suplimentare pentru a cumpăra sacoșe de bumbac, produse din textile naturale, ce pot fi personalizate și customizate,  pentru companiile cu peste 50 de angajați.

null

Atelierul de Pânză – unitate protejată

Atelierul de Pânză este unitate protejată autorizată de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, deoarece minim 30% dintre angajați sunt persoane cu dizabilități. De-a lungul timpului am angajat 26 de persoane cu dizabilități sau cu probleme sociale.

null

Promoționale din pânză

Arată angajaților, partenerilor grija companiei față de persoanele cu dizabilități sau cu probleme sociale, grija pentru natură. Alege sacoșe, penare, copertă de agendă, mape, genți de laptop ș.a. create din bumbac natur sau din deșeuri textile, ce pot fi personalizate și customizate.

null

ZERO costuri de achiziție

Conform Legii 448/2006, companiile cu peste 50 de angajați și care nu au minim 4% din angajați persoane cu dizabilități sunt obligate să achite taxa pentru fondul de handicap sau să cumpere produse de la unități protejate. Banii voștri ajung la stat sau achiziționați de la unități protejate?

Unitatea protejată este un tip de organizație ce desfășoară activități de economie socială și are cel puțin 30% din angajați persoane cu dizabilități.  Unitățile protejate sunt autorizate de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice pentru derularea anumitor tipuri de activități.

La nivel european sunt cunoscute sub denumirea de „întreprinderi sociale pentru integrarea în muncă” (Work Integration Social Entreprises WISE) sau „întreprinderi de inserție profesională”.

  • Beneficiați de produse promoționale de calitate ridicată, realizate din pânză, ce pot fi personalizate și customizate, utile ca ambalaje în care puteți oferi materiale participanților la un eveniment sau cadouri angajaților și colaboratorilor.
  • Aveți o nouă sursă de buget, faceți așadar o economie la bugetul de marketing sau de resurse umane. O firmă cu peste 50 de angajați este obligată să plătească lunar taxa pentru fondul de handicap, conform L448/2006, dacă minim 4% din angajați nu sunt persoane cu dizabilități. În loc să achitați această taxă la stat, o transformați în bunuri și servicii pentru companie dacă achiziționați de la unități protejate autorizate.
  • Participați la creșterea capitalului de imagine al companiei pentru că susțineți astfel locurile de muncă pentru persoanele cu dizabilități. În plus, achiziționând produse de la Atelierul de Pânză, participați și la protejarea naturii. În România rata șomajului în rândul persoanelor cu dizabilități este de 90% și se consumă 5 miliarde de pungi de plastic anual.

Procedura de achiziție de la o unitate protejată nu este mai complicată decât alte achiziții uzuale. Este nevoie de un contract de vânzare-cumpărare și un contract de parteneriat. Nimic în plus.

Suma, în cuantumul căreia companiile pot achiziționa produse de la unități protejate, se calculează astfel: numărul de posturi care ar fi trebuit să fie dedicate unor persoane cu dizabilități într-o lună (4% din numărul total al angajaților din luna respectivă), înmulțit cu 50% din salariu minim brut pe țară.

De exemplu, presupunem că o companie are 100 de angajați în luna iunie, iar valoarea salariului brut minim pe economie este 1.250 lei. Rezultă că frima ar trebui să aibă minim 4 angajați persoane cu dizabilități. Pentru că firma nu are nici un angajat cu certificat de handicap, ar trebui să achite statului în luna iunie o taxă în valoare de:  4 * 0,5 *1.250lei = 2.500 lei in luna iunie, iar pentru tot anul 2500*12= 30.000 lei.